Jakie mam hasło?

Będąc młodym informatykiem siedziałem sobie w pracy i odbierałem telefony od użytkowników.

Dzwoni pani.

  • Słucham
  • Proszę o zmianę hasła. Mój login to (i tu pani podaje login).

Po czym pani rozłącza się, bez podania hasła jakie che mieć.

Więc nie zmieniam nic.

Po chwili dzwoni ponownie i pyta się:

  • A jakie mam hasło ?
  • Takie jakie pani chciała.
  • (następuje cisza w słuchawce, słychać jak pracują jej szare komórki, co też mogła mi podać i w końcu mówi) … ale ja nie podałam nic.
  • No właśnie, dlatego nic nie zmieniłem.

Skomentuj

