Problem z podpisaniem przelewu bankowego

Będąc młodym informatykiem siedziałem sobie w pracy i odbierałem telefony od użytkowników.

Dzwoni szef.

  • Nie mogę podpisać przelewów.
  • Co się dzieje? Jakie pojawiają się komunikaty?
  • Wyskakuje komunikat abym wsadził kartę do czytnika (informacja: chodzi o kartę do podpisu przelewów bankowych)
  • Czy karta jest poprawnie wsadzona?
  • Tak sprawdzałem.
  • Czy jest właściwa i aktywna?
  • Tak właściwa.
  • Proszę kartę wyciągnąć i wsadzić ponownie.
  • Próbowałem. Nie działa.

Musiałem więc pójść do szefa. Wchodzę, patrzę i na pierwszy rzut oka wszystko wygląda poprawnie. Ale zanim podszedłem do komputera coś mnie tknęło więc mówię: proszę wyciągnąć kartę z czytnika, obrócić ją i wsadzić, bo wydaje mi się że karta jest wsadzona do góry nogami.

Szef wyciągnął, wsadził odwrotnie i mówi: O zadziałało. Ale ja sprawdzałem. A poza tym często mi się dzieje tak, że karta mi nie działa. Wsadzam i wsadzam a oni nie reaguje.

I co miałem zrobić? Powiedziałem że tak bywa i wyszedłem.

Skomentuj

